Informatie de presa

Whiteland Sales&Marketing este in prezent unul dintre jucatorii de referinta pe piata produselor alimentare, oferind servicii de vanzari si marketing la nivel national, la cele mai inalte standarde de calitate.

Valorile companiei sunt: orientare spre client, calitate, plus valoare, profesionalism, seriozitate, performanta, eficienta, dinamism si spirit de echipa.

In acest moment acoperim peste 240 de orase si avem un portofoliu de peste 5.000 de clienti activi. Cei peste 250 de angajati din toata tara formeaza o echipa profesionista de vanzari si marketing, gata oricand sa faca fata celor mai diverse provocari.

Compania are acoperire nationala, prin cele 12 puncte de lucru amplasate strategic in intreaga tara, si este prezenta in toate canalele de trade.

Portofoliul Whiteland Sales&Marketing numara in prezent peste 600 de produse, de la partenerii nostri – Hochland, Meggle, Nestle, Friesland, Podravka, Kotanyi, Mission Foods, Delicatese, d’aucy, Pescado, Zaini sau Perutnina.

Structura actuala este formata din mai multe divizii de vanzari, cu echipe de agenti de vanzari profesionisti, pe fiecare tip de comert: divizii specializate pe comertul traditional si modern. In 2016 cifra de afaceri a Whiteland Sales&Marketing a fost de aprox 40 mil euro.

Prezent pe piata romaneasca din 1993, Whiteland Sales&Marketing ofera servicii de vanzari si marketing pentru brandurile din portofoliu, precum si pentru brandurile proprii Delicatese si Don Gustosso. Whiteland Sales&Marketing este o companie a grupului de firme Whiteland, din care mai fac parte si Whiteland Logistics, specializat in servicii logistice integrate, si Imersia Multichannel Agency, care ofera servicii de promovare si merchandising.
Contact:
E-mail: officewsm@whiteland.ro
Tel.: 0374156101

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>